Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Повернення товару через службу кур'єрської доставки:
-
- Узгодьте відправку
- Заповніть заявку на повернення та надсилайте його копію, а також копію документа, що підтверджує покупку. У листі опишіть причину повернення товару. Зачекайте підтвердження відправки сервісним менеджером.
-
- Надішліть нам товар
- Підготуйте товари, гарантійну картку, копію чека або рахунок-фактуру, заповнену Заяву на повернення. Товар, що підлягає поверненню, підготуйте до відправки кур'єрською службою. Оплата за доставку товару здійснюється відправником (Покупцем).
-
- Повідомте нам, що Ви здійснили повернення
- Зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
-
- Очікуйте повернення грошей
- Співробітник відділу сервісу оцінить товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати діагностики товару в умовах сервісного центру, уповноваженого виробником.
Термін повернення товару, придбаного за межами комерційного приміщення, може збільшуватися, але не може перевищувати 30 днів з дати отримання товару та заяви на повернення.