Повернення товару належної якості протягом 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». 
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Повернення товару через службу кур'єрської доставки:

  1. Узгодьте відправку
    Заповніть заявку на повернення та надсилайте його копію, а також копію документа, що підтверджує покупку. У листі опишіть причину повернення товару. Зачекайте підтвердження відправки сервісним менеджером.
  2. Надішліть нам товар
    Підготуйте товари, гарантійну картку, копію чека або рахунок-фактуру, заповнену Заяву на повернення. Товар, що підлягає поверненню, підготуйте до відправки кур'єрською службою. Оплата за доставку товару здійснюється відправником (Покупцем).
  3. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення
    Зв'яжіться з нами по електронній пошті або телефону  - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  4. Очікуйте повернення грошей
    Співробітник відділу сервісу оцінить товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати діагностики товару в умовах сервісного центру, уповноваженого виробником.

Термін повернення товару, придбаного за межами комерційного приміщення, може збільшуватися, але не може перевищувати 30 днів з дати отримання товару та заяви на повернення.